23 mars 2011

ååhhh

varje årstidsväxling typ får jag SÅN LUST att bara slänga ut alla kläder jag har och köpa nytt!
skaffa en helt ny stil!
ååhhh vad jag önskar att man hade råd att göra det, liksom köpa en helt ny garderob varje vår/sommar och höst/vinter!
eller,
egentligen önskar jag att jag hade ett cribs-hus så att jag kunde spara alla gamla kläder och ändå köpa en helt ny garderob varje säsong!
för det är mycket därför jag sparar en massa kläder jag egentligen inte har använt på flera år, för jag har varit med om det alldeles för många gånger att jag sitter och önskar av hela mitt hjärta att jag ska hitta ett visst perfekt plagg, och så inser jag att jag har ju haft det redan!
men slängt, för jag tänkte att det skulle jag aldrig ha på mig nå mer.
men nä, man vet verkligen aldrig vad man kommer vilja ha på sig om några år!!
så jag törs typ inte slänga kläder! :o

oh well
det är hursomhelst inget kul att köpa kläder när man ändå inte kan bära upp dem Oo
så jag ska ta och fokusera på träning och detdär istället ett tag till..
och så är ju faktiskt inte mitt shoppingförbud upphävt förrän jag har gått ner 13 kg till.
yay Oo

2 kommentarer:

emma sa...

men jag uppdaterar ju på bloggen rätt ofta nu ;)

haha! nu verkar det iaf funka att kommentera på din blogg. wohoo! :)

saralovisa sa...

Men shit!
Ingen shopping förrns om 13kg?! Du är ju crazy darling!