08 mars 2011

dyspepsi

men åååh
klagade ju på att jag alltid är hungrig men inte orkar äta nåt..
visar sig att jag har magkatarr!
vad kul!
Oo

och för att göra det ännu jobbigare kan jag tydligen inte göra nåt åt det!
förslag på egenvård:
- minska på stress (jag är inte stressad ffs!)
- minska på koffein (jag dricker inte kaffe eller te, och inte läsk heller just nu!)
- sluta röka/snusa (men jag röker/snusar inte!!)
- drick inte alkohol (nej jag tänkte inte göra det på en tisdagsförmiddag..)

det enda jag kan göra är visst att bara äta äcklig inte stark och inte stekt mat. mmmmm vad gott!
><
pappa tipsade om hälsofil varje morgon. får gå och köpa det.
det behöver hardy också, han har fortfarande diarré!
eller är lös i magen iaf.
(ja, jag har ringt sjukvårdsupplysningen!)

ja ja, så spännande har vi det nu!
:P

Inga kommentarer: