07 mars 2011

boredom

egentligen är det helt stört att man kan ha tråkigt när man egentligen har så mycket att göra..
men jag iiiids inte!
göra nåt av allt jag BORDE göra
men jag har inte så mycket jag vill göra heller ><
eller jo, men inget som jag hinner på den halvtimmen jag har kvar innan hardy vaknar.

lägger in bilder istället:


två hårdingar i en kundvagn!

fast william kände sig kanske inte så tuff, han var rätt sjuk där redan, och det var bara timmar innan hardy kräktes och fick feber och alltihop. :(
men söta är de alltid i alla fall! ^^


och så ett par nya snygga sommarkläder till hardy,
hämtade jag ut idag!

det skulle ju inte göra nåt om det blev sommar typ.. nu Oo
fast naturen jobbar ju på saken i alla fall!
(Y)
sjukt drygt att bo i en backe såhärårs, på dagen förvandlas hela vägen till en flod och på natten till en skridskoplan.
suck!
och så håller de på att gräva sönder hela vägen lite längre upp!
VAD OVANLIGT.
><

1 kommentar:

Emma sa...

sv: ja den var snygg, men vad tänkte du med den? till er? eller vad? :)