29 mars 2011

bäbisfritt!

ja, idag har jag fått vara student, och nina har fått vara mamma ^^
haha :)
eller nä, nina var vår nanny idag!
mycket flashigt och stockholmskt! :P

det var roligt med lite avbrott, men nä fan, jag gillar helt enkelt inte skol(/universitets)miljön, och att plugga.
men nu skiter jag i det, nu ska jag bara bita ihop!
för det är ju ändå intressant det man läser om. :)

men alltså,
BYGG PARKERINGSHUS FÖRIHELVETE!!
det fanns inte en enda plats varken på sjukhus eller universitetsområdet!
tillslut lyckades jag hitta en plats så långt bort att det tog 10 min att gå till vårdvetarhuset!
det tog 15 min att gå dit från där vi bodde förut på berghem!! Oo

seriöst, hur svårt kan det vara att bygga parkeringshus istället för bara en vanlig parkering??
det måste ju vara det absolut enklaste man kan bygga, det behövs ingen isolering, inga fönster.. knappt väggar! :P
bara golv att stå på för bilarna!
ååååhh
ibland önskar jag att jag vore lennart holmlund (umeå's egna lilla diktator) så jag kunde styra upp stadjäveln! ><

äh
nu vill jag spela the sims. (har fått nån nostalgitripp)
men jag hinner inte!
varför är dagarna så korta?! jag blir gaaaleeen!


(helt orelaterat, men GUD SÅ SÖT! ^^)

Inga kommentarer: