20 mars 2011

kameran is home

yay, fick tillbaka kameran som jag hade glömt i stugan!


lycklig kille åker pulka!


det var lite svårt att fota honom i farten,
men han verkar ju ha roligt i alla fall! ^^


sen blev det en massa bus inne också!

och så en 11-månadersbild från idag:

själv är jag trött.
och smutsig.
Oo
tränade och det var sjuukt jobbigt, vet inte vad det var men just idag blev jag tröttare än ever before! armarna bara skakade på slutet! :P
men just när jag var färdig var wege tvungen att fara och repa så jag har inte duschat än. blää
har aldrig provat att duscha ensam med hardy när han är vaken, men jag skulle tro att han skulle bli helt tokig och vilja klättra in i badkaret. sen skulle han säkert halka och slå ihjäl sig på stengolvet. Oo
så det tänker jag inte testa! :P

hursomhelst, måste step it up a notch med träningen och maten för om en månad är hardy 1 år! (hur är det MÖJLIGT??)
och ett år efter förlossningen bör man ju i alla fall vara tillbaka på utgångsvikten tycker man ju (speciellt eftersom min utgångsvikt var i högsta laget bara den) och jag har 3 kg kvar!
men 3 kg på en månad ska väl gå!
heja mig! :o

(alltså, om mina kategorier: jag hade inte riktigt fattat grejen med kategorier när jag började blogga så jag har typ 200 st. och förutom det kommer jag aldrig ihåg om det är "träna" eller "träning" som jag hade bestämt mig för att köra på, så nu har jag 11 inlägg under kategorin "träna" och 16 under "träning". faaaaaail)

1 kommentar:

sandra sa...

heja malin!! det kommer gå!