07 mars 2011

sc&o

gjorde just en sourcrem&onion-macka! Oo
det ni!
haha
smakade... udda. men gott :P
hade kvar lite dipkrydda (jag brukar köpa sourcream&onion-dip och sen strö pulvret över popcorn istället för att göra dip ^^) och var sjukt sugen!
nu är jag sjukt mätt!
min mage är helt störd på tal om det. försöker banta nu så jag drar ner på portionerna (både jag och wege äter typ dubbla i vanliga fall Oo), vilket leder till att jag typ ALLTID är hungrig! så man kan tro att jag har världens största magsäck, men neeej, när jag väl försöker äta så tar det stopp och jag blir proppmätt på en gång!
typ nu, jag åt en filtallrik men kände mig inte mätt, så jag gjorde en macka också. och nu när jag har ätit en! macka känns det som att jag ska sprängas!
värt Oo

lillhardy har varit sjuk hela helgen. :(
men han har iaf blivit bättre och bättre. fredagskvällen var värst, då orkade han inte ens sitta upp utan låg och vred sig och gnällde hela tiden, och lördag var också rätt jobbig och han sov mycket. igår var han nästan sig själv, men stannade ändå upp och typ la ner huvudet mot soffan eller mig eller nånting och vilade ibland.
och alla som har träffat hardy vet att det inte är nånting han normalt sett gör! :P

men på ett sätt är det nästan skönt, haha. han är så himla intensiv i vanliga fall att det är ganska nice att ha en dag där han sover/vilar en massa!
han har till och med legat i min famn och bara chillat flera gånger under helgen!
precious moments.
ni som har barn som har ro nog att sitta hos er och mysa ibland
- njut av det!
man ska ju inte skämta om sjukdomar, men hardys allmänna smeknamn i våran familj är adhd-hardy... :P

eller hardybacardi, haha! :P

eller ante's: retardy!
haha

stackars barn ><

1 kommentar:

Emma sa...

du är konstig :P haha det lät ju inte så gott med en sc&o macka!