18 mars 2011

cpkropp

alltså vad händeeer
vågen OCH måttbandet säger att jag står helt still, men jag KÄNNER JU på kläderna att jag har blivit mindre!! och jag SER till och med i spegeln att jag är smalare! min jätterumpa är mycket mindre! alltså jag ser med blotta ögat att min svank är MYCKET mindre än förut! ändå är rumpmåttet samma!
kan jag ha fått bättre hållning bara?
vad deprimerande i sånna fall
Oo
men fortfarande - kläderna?
jag förstår ingenting.

bara för det tänker jag äta godis ikväll!
(nä, skulle ha gjort det ändå!)

men alltså, nästa vecka vill jag ha MÄTBARA resultat!
ffs.
Oo

2 kommentarer:

sandra sa...

ålidhem >_< när jag ringde idag och ville ha tid så nämnde hon inget om det, men jag fick iaf hostmedicin utskrivet så det var bra.


Mätresultaten kommer!! :)

Paulina sa...

Det kan säkert vara så att du har blivit mindre på andra delar än just där du mäter... för jag antar att du bara mäter den mittersta delen, inte upp mot svanken.. haha det låter så roligt när man ska försöka förklara saker som är svåra att förklala :P
Puss på dig! Vi måste ses snart!