25 mars 2011

men f*tth*rk*k!

(haha)

TROR NI JAG HADE GÅTT NER??

NÄ!

hade gått upp 0,5kg!
och måtten stod helt still!
jag hatar min kropp. jävla skithög.

jag vet att jag är för besatt av träning och vikt just nu (wege klagar even) men jag kan inte låta bli!
och det är så himla frustrerande! :C


nu vill jag gå och äta en massa fredagsmysgodis i protest, men jag har typ blivit för duktig! nu känns det liksom så onödigt, jag menar, det lär ju inte bli bättre av att jag äter en massa!

ååååååååååh
precis det som alla alltid har sagt till mig, och nu har jag själv fattat det!
men, VAD SKA JAG GÖRA DÅ?! ><

haha
har inte ens nåt sätt att protestera.. stackars mig :P

1 kommentar:

saralovisa sa...

malin!
Läs Olga Rönnbergs blogg!
Hon tog upp det här med att stå still i vikt senast imorse!!!

Tack för ditt svar om vinter, hjälpte en hel del:)