16 mars 2011

en fundering




lockat hår idag! ^^


kom just in från att ha varit ute och gått.
åh vad uppfriskande (JÄVLA TRAKTOROCHBILHELVETEN ÖVERALLT!) med sol (I ÖGONEN!) och frisk luft! (EN JÄVLA MASSA AVGASER OCH VINDSATAN SOM BLÅSER HÅRET I ANSIKTET PÅ MIG!)
haha
känner att jag ville flytta ut på landet idag ><

pms?
Oo

i alla fall.
när jag är ute och går och möter nån brukar jag bara titta rakt fram eftersom jag inte känner dem, men när jag har solglasögon (som idag) brukar jag tjuvkika på folk lite.
och det jag inte fattar är att då ser jag att de går och tittar på mig!!
alltså, brukar folk alltid stirra på folk?? är det jag som inte ser det när jag tittar rakt fram? jag trodde att de jag mötte också tittade rakt fram!
jag menar, så udda ser jag väl inte ut så man måste stirra på mig? :P
så jag antar att det är nåt slags nyfiket kombinerat med ohyfsat beteende? Oo
jag tycker iaf att det är ohyfsat att gå och glo på folk man möter som man inte känner! visst, jag tjuvkikar bakom solglasögon ibland, men då ser de ju inte att jag gör det! men det här att gå och helt öppet stirra på nån som lika gärna kan kolla dit och se att de stirrar!
konstigt, tycker jag.

och en annan grej, om jag hade stirrat tillbaka (utan solglasögon), hade de bara fortsatt glo då? Oo

nä, folks beteenden är ett mysterium ibland.

2 kommentarer:

emma sa...

ja jag kan komentera!! tjoho :P

haha du har så roliga funderingar ibland :) jag tror att jag är en sån dom stirrar :P men inte om något stirrar tillbaks såklart!

saralovisa sa...

Hahahahah ååh raring!
Jag känner faktiskt igen mig, folk glor något fruktansvärt! Man borde faktiskt prova med att stirra tillbaka!