02 mars 2011

onepiece!

aaaah
jag önskade mig, och fick, en onepiece i julklapp, och jag ska alltså välja en själv och beställa och få den av mamma och pappa.
MEN BESLUTSÅNGESTEN!!

vill typ ha två, kan inte bestämma mig och jag vill ha en mysig och varm och vintrig, eller en tunnare i nån azm färg!

(just nu) it's come down to:


inte ett jättefan av jättetexten, men färgen är så fiin!


SÅ SJUKT MYSIG OCH MJUK OCH FLUFFIG!! ^^
men som sagt, den där går ju typ bara att använda på vintern..


(typ samma
men kom på att vitt kanske blir smutsigt på en gång?)


fin!
men - snöflingor! kan man använda den året runt då?
och skylla på att det är norrmän som gör dem? Oo


jag vet inte om det finns fler, var lite andra i katalogen jag fick som the actual julklapp, och lite nya i webshopen.. betyder det att de som inte finns i webshopen har slutat tillverkas? :/
hmmm

hursomhelst:
GIMME A VOTE? pliiiis?

3 kommentarer:

malin sa...

självkommentar!

isabelle sa...

DEN BRUNA SÅKLART!!! Den önskade jag mig också.. men icket! haha

Anonym sa...

Jag som sett dom live tycker inte teddy, och de med stora tryck var "plastiga".Ciao från Milano.
Ps.har presenter till er alla tre med hem.DS