04 mars 2011

sjuk stuga


usch usch
hardy hade typ diarré idag, men jag tänkte inte så mycket på det eftersom han ändå var sitt vanliga busiga och matglada jag, och så har william, jag och ante (och emma?) varit småkonstiga i magen allihop i omgångar så jag tänkte att det var det.
men nu ikväll var jag hos emma och ante. hardy kröp omkring och pillade på grejer och busade som vanligt, men började gäspa så jag la honom att sova. men sen när han vaknade upptäckte jag att han hade kräkts i sängen och efter tuppluren var han helt förbytt! gnällig, trött, hängig och kokhet.
stackarn! :(
han gnällde/sov i min famn ett tag, och nu när vi kom hem fick jag i honom lite välling och en alvedon och nu sover han iaf.
min stackars lillprutt :(
det är så jobbigt när ens barn är sjukt!
hade helst tagit över det själv.. men det går ju inte.
och skulle jag bli smittad blir det ju bara värre för alla, så BAJS på det här!! ><

och wege är på house of metal och svarar inte telefon.. blää :C
bäst att sova nu iaf, ifall det skulle bli en jobbigt natt.

Inga kommentarer: